Potrzebujesz pomocy? Zadzwoń! +48 576 142 509 Sklep online Twój koszyk

Bieganie a cellulit. Czy to najlepsze rozwiązanie na redukcję pomarańczowej skórki?

Strona główna » Blog » Bieganie a cellulit. Czy to najlepsze rozwiązanie na redukcję pomarańczowej skórki?

Bieganie a cellulit. Jaka występuje między nimi zależność? Wiadomo, że siedzący tryb życia oraz mała aktywność fizyczna sprzyjają rozwojowi skórki pomarańczowej. Dlaczego? Krążenie jest coraz słabsze, zmniejsza się szybkość przemiany materii, co nie jest obojętne dla jędrności skóry i zatrzymania wody w organizmie. Wzajemny stosunek: cellulit a bieganie jest zatem jasny. Bieganie na cellulit po prostu pomaga.

Bieganie a cellulit – korzyściBieganie na cellulit

Wpływ biegania na cellulit jest taki, że poprawia ogólną kondycję i wspomaga prawidłowy przepływ krwi. Co więcej pobudza metabolizm, przyspiesza spalanie tkanki tłuszczowej, wzmacnia mięśnie oraz ujędrnia skórę w okolicach brzucha, ud i pośladków, czyli tam, gdzie najczęściej pojawia się skórka pomarańczowa.

Dodatkową korzyścią płynącą z zależności bieganie a cellulit , oprócz redukcji pomarańczowej skórki, jest dostępność tego sportu (przecież może go uprawiać prawie każdy) oraz niskie nakłady finansowe, jakie trzeba przeznaczyć na sprzęt i wyposażenie

Przeczytaj również artykuł na temat zabiegów na cellulit:
https://poznajvialise.pl/blog/zabiegi-na-cellulit-czy-pomoga/

Bieganie a cellulit – jak osiągnąć efekty?

Zależność bieganie a cellulit wcale nie jest skomplikowana. Wystarczy wiedzieć jak się do tego zabrać, by bardzo szybko cieszyć się piękną, jędrną skórą. Zamiast zastanawiać się czy bieganie zwalcza cellulit, lepiej po prostu się za to zabrać.

Oto kilka wskazówek od czego zacząć:

  • regularność. Trzeba biegać co najmniej kilka razy w tygodniu. Trenerzy zalecają od trzech do czterech razy. Nie wolno jednak przesadzać, ponieważ intensywny trening może zaszkodzić mięśniom. One potrzebują również czasu na regenerację.
  • czas i jakość. Każdy trening należy poprzedzić rozgrzewką, ponieważ wtedy efektywniejsze będzie bieganie a cellulit zacznie być mniej widoczny. Pozwoli to też uniknąć kontuzji,. W takim samym celu wykonuje się również rozciąganie, kiedy kończymy bieganie a cellulit też wtedy się redukuje. Sam trening powinien trwać około 45 minut.
  • technika. Warto podzielić trening na interwały składające się ze sprintu i truchtu włączanych naprzemiennie.

Uwaga!

Wpisując na stronie poznajvialise.pl w koszyku hasło rabat10 otrzymasz 10% rabatu na krem na cellulit Vialise. Kliknij i sprawdź!

Bieganie na cellulit – czy działa?

Bieganie na cellulit jest skuteczne, ale trzeba pamiętać, że po wielomiesięcznych treningach organizm przyzwyczaja się do tego typu aktywności, dlatego warto włączyć również inne ćwiczenia. Oprócz biegania trzeba również pamiętać o włączeniu do swojego harmonogramu zbilansowanej diety oraz odpowiednich kosmetyków na bazie naturalnych składników przyspieszających spalanie tkanki tłuszczowej.

Wmasowywanie balsamów oraz wcieranie peelingów ma również za zadanie poprawić mikrokrążenie skóry oraz pobudzenie fibroblastów. Jeśli chodzi o samą dietę, to ważne jest nie tylko to, co spożywamy, ale również to, czego powinniśmy unikać. Szczególnym zagrożeniem są cukry oraz sole, szeroko dostępne w produktach spożywczych. Bardzo pomocne jest również odpowiednie nawodnienie organizmu.

Wszystkie te czynniki spowodują, że osiągniemy w końcu oczekiwany efekt. Mimo ogromnego, pozytywnego wpływu biegania na redukcję cellulitu, to warto pamiętać, że samo bieganie nie wystarczy, by się go skutecznie i trwale pozbyć. W tym celu trzeba podjąć więcej działań, o których była mowa wcześniej.


Bibliografia

1. Ignaciuk A., Cellulit – przyczyny, terapie, możliwości., 2003
2. Ignaciuk A., Diagnostyka kliniczna – cellulite. 2004
3. Kukuła W., Cellulit – problem nie tylko estetyczny, 2009
4. Rawlings AV., Cellulite and its treatment international, 2006

7 głosów

Komentarze

szłwia - 2020-04-03 13:15:10

Z tego co wiem to nie sam bieg, a sprint pomaga na cellulit, ale warto się lepiej zaznajomić z tematem. Ogólnie to bieganie może powiększyć nasze łydki i nie wiem czy by się to jakiejś kobiecie spodobało ...

Alina2 - 2020-03-24 17:43:36

Szczerze to bieganie sprawiło tylko, że moje nogi są o wiele kształtniejsze, ale cellulit nadal jest - nie korzystałam z kremu antycellulitowego i to może jest powód. Tak czy siak i tak było warto bo teraz jestem o wiele zgrabniejsza ^^

Rutkowska - 2020-03-22 14:47:40

Bieganie i ogólnie ćwiczenia to najlepsze sposoby na cellulit. Cellulit powstaje przez zbyt długie siedzenie, a nasze ciało potrzebuje ruchu żeby nie zastygało. Energiczne ćwiczenia w połączeniu z kremem na cellulit błyskawicznie go redukują. No warunek taki, że trzeba wziąć się do roboty i zaopatyczć w krem antycellulitowy:)

Opinie o Vialise - od naszych klientów

Informacje o wysyłce: Zasypujecie nas zamówieniami! Dlatego wysyłki staramy się wysyłać w ciągu 24 h, ale zastrzegamy sobie prawo do wysyłki w 48 h